УкраЇна, м. Бердянськ, пров. Миру, 1
Тел/факс: +38 (06153) 7-86-49, 7-82-68
  Моб: (050) 07-657-02,  (067) 52-104-18

3 Пристрій і принцип роботи агрегату

Агрегат складається з відцентрового насоса і заглибного електродвигуна. Насос ЕЦВ - одно- або багатоступінчастий, вертикального виконання. Схематичне креслення показано на мал. 1

Малюнок 1. Пристрій електронасосного агрегату.


 

1 - ПЕДВ; 2 - Насосна частина; 3 - Кожух з сіткою; 4 - Переводник; 5 - Струмопровідний кабель;

6 - водопідіймальні труби;

На всмоктувальній частини агрегату розташована сітка, яка служить для затримання великих часток, що містяться у откачиваемой воді. Кожна ступінь (секція) насоса складається з обойми, робочого колеса і відводу лопаточного. Положення робочих коліс на валу фіксується шпонками, втулками розпорів і захисними втулками. Вал насоса обертається в радіальних підшипниках ковзання, змазування яких здійснюється водою, що перекачується. У верхній частині насоса розташований зворотний клапан, який служить для утримання стовпа рідини в водопідйомних трубах при зупинках насоса і забезпечує плавний запуск при повторних пусках.

Конструкція секції визначає подачу насоса Q (кількість кубометрів води, що перекачується на годину). Кількість секцій n при достатній потужності N електродвигуна (ПЕДВ) визначають натиск Н (висоту підйому в метрах), що розвивається насосом .

Приєднання насоса до водопідйомних труб фланцеве або за допомогою конічного трубного різьблення.

Осьові сили, що виникають при роботі насоса, сприймаються вузлом підп'ятника, встановленим в електродвигуні.

Електродвигун трифазний асинхронний з короткозамкнутим ротором. Обмотка двигуна виконана водостійким проводом, місця з'єднань ізольовані водостійкою липкою стрічкою. Ротор двигуна обертається в гумометалевих підшипниках і спирається на підп'ятник, виконаний з гуми або графітофторопласта.

Внутрішня порожнина перед роботою заповнюється питною водою. Пробка - фільтр в корпусі ПЕДВ служить для захисту від попадання піску у внутрішню порожнину, а також для компенсації теплового розширення води, що заповнює двигун. Робота електродвигуна без фільтра або з пробками не заводського виготовлення не допускається .

Вали насоса і двигуна з'єднані за допомогою муфти жорсткого типу.

Нормальна робота двигуна можлива тільки при інтенсивному охолодженні його зовнішньої поверхні водою, що перекачується. Швидкість омивання корпусу двигуна - не менше 0,1-0,6 м/сек, залежно від потужності, забезпечується правильною установкою агрегату в свердловині. При діаметрі обсадної колони більше, ніж 150 мм - для ЕЦВ 6, 200 мм - для ЕЦВ 8, 250 мм - для ЕЦВ 10, необхідно виготовити і встановити на насосний агрегат спеціальний кожух для охолодження електродвигуна (див. мал. 2). Для нормальної роботи насоса необхідний підпір (мінімальна висота стовпа води над насосом у водозабірній частині свердловини). Недостатній підпір приводить до розвитку в насосній частини кавітації, прискорює вихід насоса з ладу.

Малюнок 2. Кожух для великих діаметрів свердловини


 

1 - Болт кріпильний - 4 шт.; 3 - Центрувальний гвинт; 2 - Фланець кожуха; 4 - Кожух

Адреса

Україна
Запорізька обл.
м. Бердянск, пров. Миру (вул. Єгорова), 1.

Контактні телефони:

моб.: (050) 07-657-02, (067) 52-104-18
тел/факс: (06153) 7-86-49, 7-82-68

E-mail:

azovenergomash@ukr.net
energomachine@ukr.net
aem-jvl@rambler.ru
ЗАЯВКИ на постачання НОВИХ НАСОСІВ та РЕМОНТ приймаються з 7.00 до 21.00 кожен день БЕЗ ВИХІДНИХ!